قاتل تاجر زن چینی در قشم دستگیر شد / جسد داخل چمدان بود که ...+ عکس

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت‌وگو از دستگیری قاتل The Murderer زن تاجر از تبعه کشور چین که در شهرستان درگهان به تجارت اقدام می‌کرد، خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: همکاران محلی زن جوان وقتی متوجه عدم حضور وی در بازار Store می شوند موضوع را ماموران نیروی انتظامی درجریان گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: کسبه اعلام کردند که وی تا پاسی از شب در بازار کار می کرده و صبح زود در محل کارش حاضر می‌شده است که با حضور ماموران در منزل مسکونی زن تاجر، متوجه یک چمدان در حیاط خلوت می شوند که پس از بازکردن چمدان جسد زن جوان کشف و به پزشکی قانونی منتقل می شود.

این مقام قضایی در استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: در اجرای دستورات قضایی و پس از بازرسی صحنه جرم Crime که از سوی بازپرس پرونده صادر شده بود با تلاش ماموران نیروی انتظامی جزیره قشم متهم به قتل Murder که دارای تابعیت کشور چین است دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison شده است .

وی اضافه کرد: قاتل به ارتکاب قتل به دلیل اختلاف حساب مالی با مقتول اقرار کرده و روند تحقیقات در جریان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟