دستگیری رییس  باند تولید شیشه پای پرواز خارجی در فرودگاه امام خمینی (ره)

به گزارش رکنا، سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی ناجا در نشست خبری اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال خوشبختانه با همکاری مردم و تلاش نیروهای پلیس Police تلفات تصادفات رانندگی در طرح نوروزی در صحنه حادثه Incident ، 10 درصد کاهش یافته است. همچنین در این مدت میزان وقوع شرارت 14 درصد و وقوع نزاع و درگیری 6 درصد کاهش یافته است. 
به گفته سخنگوی ناجا 40 درصد تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ داده است.23 درصد تصادفات نوروزی به علت سرعت غیر مجاز و 18.4 درصد هم به خاطر سبقت غیرمجاز رخ داده است. 
منتظر المهدی افزود: 39 درصد تصادفات نوروز امسال در جاده ها از نوع واژگونی بوده و 58 درصد تصادفات طرح نوروزی در شعاع 30 کیلومتری شهرها رخ داده است. بیش از نیمی از تصادفات در ساعت 16 تا 20 رخ داده است. براساس امارها بیشترین مقصر حوادث Accidents رانندگی ابتدا خودروهای شخصی و بعد ناوگان حمل و نقل عمومی بودند. 
وی از کشف 19 تن مواد مخدر Drugs در ایام نوروز خبر داد و گفت: در یک عملیات اعضای باند تولید شیشه در فرودگاه امام خمینی(ره) شناسایی شدند. با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از اعضای این باند که از سوی ماموران دستگیر شدند، 70 کیلوگرم شیشه کشف شد. سر شبکه این باند که کارشان تولید شیشه و مواد روانگردان بود،قصد فرار Escape از کشور را داشت. 
به گفته سخنگوی ناجا پراید در رتبه نخست سرقت Stealing های نوروزی خودرو و لوارم داخلی خودرو قرار داشته و 70 درصد سرقت های خودرو و لوازم داخل آن مربوط به خودرو پراید است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟