سرهنگ سلمان آدینه وند روز شنبه به خبرنگاران گفت : در راستای اجرای طرح سراسری برخورد با فروشندگان کالاهای قاچاق Contraband و غیر بهداشتی، ماموران پلیس Police آگاهی با استفاده از شیوه های تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی یک کارگاه غیر مجاز تولید و بسته بندی لوازم و تجهیزات پزشکی در شهرستان پاکدشت شدند.

وی افزود : ماموران پس از حصول اطمینان از فعالیت غیر مجاز این کارگاه و زیر نظر قرار دادن فعالیت گردانندگان آن ، با هماهنگی دستگاه قضایی ، به محل این کارگاه وارد شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی به عمل آمده از این مکان ، یازده دستگاه تراشکاری و مواد اولیه تولید تجهیزات پزشکی با برند OrthoTech ، تعداد زیادی پاکت نامه ، کارت ویزیت و فاکتور فروش با مارک شرکت متین طب ایلیا کشف کردند.

آدینه وند افزود: در پی بررسی های به عمل آمده مشخص شد که صاحبان این کارگاه به صورت غیر قانونی و بدون مجوز اقدام به راه اندازی مطب و انجام فعالیت نموده و در شرایطی غیر بهداشتی ، لوازم جراحی تولید می کردند.

وی ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 200 میلیون ریال اعلام کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت : این کارگاه به دلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی پلمب گردید و 2متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

پاکدشت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟