دزد خشن به رفتگر هم رحم نکرد+عکس

اوایل فروردین امسال مردی با حضوردر شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام سرقت Stealing و آدم‌ربایی شکایت کرد.

شاکی به قاضی Judge سهرابی گفت: پنج میلیون و 500 هزار تومان حقوق اسفند ماه و عیدی‌ام را از محل کارم دریافت کرده و با چند نفر از همکارانم درکنار خیابان ایستاده بودیم تا با سوار شدن به خودروی عبوری به خانه برویم. چون کیف همراهم نبود، پول‌ها را در نایلون و داخل پیراهنم گذاشتم.

وی افزود: دقایقی ازحضورمان در کنار خیابان نگذشته بود که یک راننده خودروی پژو به ما نزدیک شد. گمان کردیم مسافربر است، می‌خواستیم با گفتن مقصدمان سوار شویم که او فریاد زد من مامور هستم. همکارانم با شنیدن این حرف تعجب کردند. در همین موقع، آن مامور از من خواست سوار شوم. همین که سوار شدم آرام به حرکت درآمد و از سوار کردن همکارانم خودداری کرد. همین رفتار باعث شک من شد. در خودرو را قفل کرد. احساس کردم قصد دیگری دارد. فریاد زدم. همکارانم به راننده مشکوک شده و به سمت خودرو آمدند تا آن را متوقف کنند که موفق نشدند.

شاکی ادامه داد: در میانه راه او تغییر مسیر داد و به اطراف تهران رفت. دیگر مطمئن شدم او مامور نیست. هر چه تقلا کردم تا فرار Escape کنم نشد. مامور قلابی مرا به مرگ تهدید می‌کرد. در اطراف شهر توقف کرد. داخل خودرو کتکم زد و بعد از بازرسی بدنی پول‌هایم را دزدید و مرا رها کرد. بسختی خود ر ا به کنار جاده رساندم. در آنجا به کمک راننده عبوری به اداره پلیس Police رفتم و شکایت کردم.

همزمان با شکایت این مرد و تشکیل پرونده قضایی درشعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، جست‌وجوی پلیسی برای یافتن مامور قلابی آغاز شد. در ادامه ماموران به تحقیق از همکاران شاکی پرداختند که آنها گفته‌های او را تائید کردند و معلوم شد یکی از آنها شماره پلاک خودروی مرد آدم‌ربا را هنگام فرار به‌خاطر سپرده است. همین سرنخ کافی بود که ماموران هویت مالک خودرو را پیدا کنند. ماموران دو روز پیش آخرین مخفیگاه او را شناسایی کردند و متهم بازداشت شد.

آدم‌ربای بازداشت شده دیروز با انتقال به شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران مورد تحقیق قرار گرفت که به ربودن شاکی و سرقت اموال وی اعتراف کرد و به قاضی پرونده گفت: من مسافر جابه‌جا می‌کنم. یک روز به طور اتفاقی شاکی و چند مرد را که همراهش بود دیدم. یک لحظه متوجه شدم چیزی را داخل پیراهنش پنهان کرده و مطمئن شدم پول همراه دارد که وسوسه شدم پول‌هایش را سرقت کنم.

وی افزود: با جا زدن خود به عنوان پلیس به آنها نزدیک شدم و شاکی را ربودم. او را کتک زدم و بعد از آن که بازرسی‌اش کردم، پول‌هایش را دزدیده و دوباره کتکش زدم.

مرد جوان به اتهام آدم‌ربایی، جعل عنوان پلیس و سرقت مقرون به آزار شاکی روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم او ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟