سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان مازندران در تشریح این خبر گفت: هشتم فروردین امسال خانواده‌ای با حضور در پلیس Police آگاهی شهرستان جویبار از گم شدن پسر جوان خانواده به نام امید خبر داد. ماموران با تحقیق از این خانواده متوجه شدند پسر خانواده خانه را به قصد قهوه‌خانه‌ای در یکی از محله‌های شهر ترک کرده و دیگر بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.

وی افزود: همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تیمی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی جویبار و تیمی از کار آگاهان جنایی پلیس آگاهی استان مازندران به سرپرستی سرهنگ عبدالله رضوانی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن مرد گمشده آغاز کردند.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که کارآگاهان جنایی اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد، مرد گمشده با افرادی اختلاف داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی به تحقیقات در این باره ادامه دادند تا این‌که معلوم شد یکی از آنها اختلاف‌های قدیمی با مرد گمشده داشته است. از سوی دیگر تحقیقات محلی نیز نشان داد مردی که از اقوام او بوده روزی که امید به قهوه‌خانه رفته سراغش آمده و او را سوار خودروی پرایدش کرده و با خود برده است.

وی گفت: همین سرنخ کافی بود که ماموران در جست‌وجوی این دو مرد باشند. در ادامه تحقیقات، مردی که با امید اختلاف داشت سه روز پیش بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره جنایی پلیس آگاهی منتقل شد. متهم در بازجویی اولیه مدعی شد وی را آخرین بار همراه پسردایی او دیده است.

سردار میرفیضی افزود: با توجه به این موضوع، پسردایی متهم نیز بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد با دستور پسرعمه‌اش، امید را سوار خودرویش کرده و نزد وی برده است. با مشخص شدن این موضوع متهم اصلی پرونده دوباره مورد تحقیقات قرار گرفت و این بار سکوت خود را شکست و اعلام کرد از پنج سال پیش به دلیل اختلافی که با امید داشته از او کینه به دل گرفته و درصدد بوده از وی انتقام بگیرد بنابراین به بهانه پایان دادن به این اختلاف از یکی از اقوام می‌خواهد او را نزدش بیاورد.

متهم در اعترافاتش عنوان کرده است که با امید داخل خودرو دعوایش می‌شود و همان جا وی را خفه می‌کند و جسد را به روستای گلیرد برده و در آنجا دفن کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: با اعتراف متهم به قتل، کارآگاهان جنایی به محل مورد نظر اعزام شدند و جسد را کشف کردند. جسد به پزشکی قانونی منتقل و متهمان روانه بازداشتگاه پلیس شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟