به گزارش اختصاصی رکنا، صبح 6 فروردین ماه امسال مرد جوانی سوار بر خودروی پراید پای در میدان فردوسی گذاشت و با نقش پردازی به بهانه خرید دلار سراغ یکی از مردان دلار فروش دور میدان فردوسی رفت.
مرد دلار فروش که فکر می کرد راننده پراید قصد خرید دلار دارد وقتی در برابر چرب زبانی های مرد جوان قرار گرفت اطمینان پیدا کرد که این مرد قصد خرید دلار دارد.
راننده پراید در ادامه به بهانه اینکه می خواهد پول ها را داخل خودرویش تحویل بدهد مرد دلار فروش را سوار بر پراید کرد و به آرامی خودرویش را حرکت داد.
همه چیز عادی به نظر می رسید که ناگهان راننده پراید اسلحه ای از زیر لباسش بیرون کشید و سعی داشت با تهدید دلارهای مرد دلار فروش را به سرقت Stealing ببرد که بین آنها درگیری صورت گرفت.
راننده پراید که فکر نمی کرد مرد دلار فروش در برابر سلاح کمری اش مقاومت کند از ترس شروع به تیراندازی کرد و 5 گلوله از اسلحه اش شلیک شد.
صدای گلوله همه را شوکه کرد و مردم به سمت پراید سفید رنگ رفتند که در این مرحله راننده مسلح مرد دلار فروش را که به شدت زخمی شده بود از خودرویش بیرون انداخت و با تهدید اسلحه توانست از صحنه جرم Crime پا به فرار Escape بگذارد.
بدین ترتیب خیلی زود شاهدان حادثه Incident سناریوی تیراندازی خونین را به پلیس Police و امدادگران اورژانس مخابره کردند و خیلی زود تیم های امدادی در محل حاضر و مرد دلار فروش را به بیمارستان منتقل کردند.
در این مرحله بازپرس نصرتی از شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران دستور داد تا تیمی از ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این تیراندازی مسلحانه وارد عمل شوند.
تجسس های پلیسی برای شناسایی سارق مسلح کلید زده شد تا اینکه شامگاه سه شنبه 15 فروردین ماه امسال مرد دلار فروش در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.
همین کافی بود تا با جنایی شدن این پرونده تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ایلخانی از شعبه 8 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.
بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی در این مرحله دستور داد تا جسد قربانی به پزشکی قانونی منتقل شود و تجسس های فنی و اطلاعاتی برای دستگیری عامل جنایت Crime در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟