به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران با اشاره به آماده باش ماموران 123 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران در روز طبیعت گفت: به منظور تامین ایمنی شهروندان 620 آتش نشان با استفاده از 96 دستگاه خودروی سنگین، 85 خودروی سبک و 78 دستگاه موتور سیکلت آتش نشانی در مکان های تعیین شده سطح شهر مستقر می شوند. 
وی تصریح کرد: همچنین یک تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در دریاچه خلیج فارس مستقر شده و تمامی مدیران عملیاتی این سازمان نیز بر نحوه استقرار و فعالیت آتش نشانان در روز طبیعت نظارت خواهند کرد. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرد که به منظور پیشگیری از بروز ترافیک سنگین، روز طبیعت را در فضاهای سبز محدوده شهر سپری کنند. 
وی به شهروندان توصیه کرد از روشن کردن آتش در طبیعت به ویژه در مجاورت درختان و بوته های خشک پرهیز کرده و برای پخت غذا از اجاق گازها و منقل های تعبیه شده در بوستان ها استفاده کنند. 
ملکی همچنین به شهروندان توصیه کرد که خودروی خود را در مسیرهای ورودی و خروجی بوستان ها پارک نکنند. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران همچنین از عموم شهروندان درخواست کرد که در صورت بروز هر گونه حادثه Incident ای ضمن حفظ خونسردی، مراتب را از طریق سامانه 125 و یا ماموران مستقر در محل گزارش کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟