70 دزد حرفه ای میهمانان نوروزی زندان ایرانشهر + عکس

رییس پلیس "ایرانشهر" از اجرای طرح های انتظامی، دستگیری 70 سارق و کاهش 39 درصدی سرقت ها در اسفندماه سال 95 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، خبر داد.  

سرهنگ دوستعلی جلیلیان رییس پلیس Police ایرانشهر با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری 70 سارق حرفه ای در اسفندماه سال 95 شدند که آمارها بیانگر کاهش 42 درصدی سرقت Stealing های مسلحانه و در مجموع، کاهش 39 درصدی سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف 34 فقره سرقت تصریح کرد: با اجرای طرح های مختلف پلیسی در یک ماه گذشته در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف 72 هزار لیتر سوخت قاچاق Contraband شدند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، موفق به کشف بیش از 19 میلیارد و 536 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در اسفندماه سال 95 شدند.

وی با اشاره به کشف 13 هزار نخ سیگار قاچاق و بیش از 2000 قرص روانگردان در اسفندماه سال 95 افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف بیش از 2 تن و 122 کیلوگرم انواع مواد مخدر Drugs در یک ماه گذشته کشف کردند.

جلیلیان در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون Law شکنان تعداد 257 دستگاه خودرو و 320 دستگاه موتور سیکلت متخلف را نیز توقیف کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟