حرکت مرموز مردی در پارکینگ موتورسیکلت ها+ عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ منصور قزاقی جانشین رئیس پلیس Police شهرستان زابل در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته فردی با اسناد و مدارک جعلی ممهورپلیس راهور به محل پارکینگ فردوسی شهر زابل مراجعه کرد و قصد آزادی Freedom موتور سیکلت خود را داشته است. 
این مقام انتظامی افزود: مسئول پارکینگ پس از بررسی مدارک به وی مشکوک شد و مراتب را به رئیس پلیس راهور اطلاع داد که بلافاصله ماموران در محل پارکینگ حاضر و مشخص شد اسناد و مدارک ارائه شد و نامه آزادی موتور سیکلت جعلی است و متهم با اسناد و مدارک جعلی محرز در محل، دستگیر می شود. 
وی تصریح کرد: پس از بررسی های به عمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی و روبه رو شدن با مستندات قانونی، متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرد و مشخص شد فرد مذکور امضا و مهر جعلی یکی از ماموران واحد ترخیص پلیس راهور را بدست آورد و قبض پارکینگ و پرداخت جریمه را از طریق فتوشاپ جعل کرد و قصد استفاده از آن را داشته است. 
قزاقی با اشاره به تحویل مجرم به مراجع قضائی پس از تشکیل پرونده مقدماتی، خاطر نشان کرد: پلیس همواره آگاه و هوشیار بوده و برخورد قاطعانه ای با افراد جاعل و کسانی که قصد دور زدن قانون Law و پلیس را دارند، خواهد داشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟