به گزارش رکنا، چندی پیش مردی با حضور در اداره پلیس Police فتای آبادان از سناریوی سیاهی پرده برداشت و زمانیکه ماموران حرفهای مرد جوان را شنیدند شوکه شدند.
این مرد به ماموران گفت: روز گذشته گوشی همسرم دست من بود و برنامه تلگرام Telegram را روی گوشی اش نصب کردم و هنوز لحظاتی نگذشته بود که ناگهان از سوی مردی برای زنم پیامکی در شبکه اجتماعی تلگرام آمد.
وی افزود: مرد آشنا که همکار همسرم در یکی از اداره ها دولتی است ابتدا نوشت که کار خوبی کردی که تلگرام نصب کردی و در ادامه چند عکس و فیلم از خودش به صورتی که برهنه بود فرستاد.
مرد جوان ادامه داد: صبح امروز به بهانه کارهای خانه مانع رفتن همسرم به سرکارش شدم و با فرصتی که به دست آوردم برای شکایت از مرد آشنا به پلیس مراجعه کردم.
بدین ترتیب تیم های پلیسی با دیدن فیلم و عکس های برهنه مرد جوان برای دستگیری وی وارد عمل شدند و خیلی زود ایمان 37 ساله در محل کارش دستگیر شد.
ایمان که راهی جز اعتراف نداشت گفت: مدتی از است که با زن جوان در ارتباط هستم و مدتی بود که قصد داشتم با نصب کردم برنامه تلگرام روی گوشی موبایلش بیشتر با او در تماس باشم که موفق نشدم تا اینکه روز گذشته دیدم وی برنامه تلگرام را روی گوشی اش نصب کرده است.
وی افزود: نمی دانستم گوشی موبایل دست همسرش است به همین خاطر عکس و فیلم هایم را برای او ارسال کردم.
بنا به این گزارش، زن جوان نیز در ادامه تحقیقات به ارتباط پنهانی با ایمان اعتراف کرد و پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

عروس 16‌ ساله‌ زنده به گور شد / گریه های این دختر در گورستان پیچید!+عکس

 

 

کدخبر: 252586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟