شگرد عجیب ماموران قلابی برای اخاذی از مردم ارومیه

به گزارش رکنا، سردار اصلانی درخصوص این پرونده گفت: دو نفر مامورنما در بیست و پنجم ماه جاری در میدان ولایت با مراجعه به مغازه ای ضمن معرفی خود به عنوان مامور یکی از دستگاه های نظامی و امنیتی مدعی می شوند که صاحب مغازه دارای دو فقره چک برگشتی در بانک بوده وصاحب چک ها اعلام جرم Crime کرده که در نهایت صاحب مغازه را سوار خودرو شخص خود کرد و از محل خارج می شوند.
این مقام انتظامی افزود: مامور نماها دربین راه با اخذ مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال پول نقد دو فقره چک یکی به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال و یک فقره چک سفید امضا مغازه دار را در سطح شهر رها و قول بررسی موضوع را می دهند.
وی در ادامه بیان کرد: با مراجعه مغازه دار به محل کار و شرح موضوع پسر به صحت ماجرا مشکوک می شود و موضوع را از طریق فوریت های پلیسی پیگیری می کند عصر همان روز متهمان با تماس تلفنی قرار ملاقات جهت تحویل چک ها در مقابل اخذ پنج میلیون ریال را می کنند که با تلاش کارکنان انتظامی ارومیه در سر قرار متهم اول دستگیر و به کلانتری محل منتقل می شود و متهم دوم با خودروی مگان در سطح شهر شناسایی شده و دستگیر می شود.
اصلانی در پایان گفت: در نهایت از شهروندان انتظار می رود در چنین مواردی به افراد مجهول الهویه اعتماد نکرده و موضوع را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟