به گزارش رکنا، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: بر اساس آراء صادره صبح امروز حکم اعدام execution برای یکی از قاچاقچیان مواد مخدر Drugs و هم چنین یک قاتل The Murderer به اتهام‌ قصاص نفس اجرا شد.
وی افزود: در راستای تحقق و اجرای اهداف دستگاه قضایی مبنی بر برخورد جدی با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر که باعث انحراف جوانان این مرز و بوم و متلاشی شدن کانون خانواده ها شده، رضا 31 ساله اهل رودسر به اتهام نگهداری 400 گرم هروئین و 890 گرم مواد روان گردان شیشه از سوی شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی قزوین و تایید شعبه سی و هشتم دیوان عالی کشور و موافقت ریاست معظم قوه قضاییه در محوطه زندان Prison مرکزی قزوین به دار مجازات آویخته شد.
دادستان قزوین بیان کرد: همچنین اعدامی دیگر مهدی نام داشت که به اتهام قتل Murder عمدی یکی از بستگانش به دلیل سوء ظن با اسلحه مرتکب قتل و سپس جسد مقتول را با بنزین به آتش کشیده بود.
وی یادآور شد: پس از طرح و تکمیل پرونده در شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، پرونده با صدور کیفر خواست به شعبه دوم دادگاه کیفری استان ارسال و با صدور حکم قصاص نفس و تایید در شعبه بیست و چهارم دیوان عالی کشور و با استیذان از محضر ریاست محترم قوه قضاییه سحر گاه یوم جاری حکم اعدام در محوطه زندان مرکزی قزوین به اجرا درآمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟