7 سارق 65 خانه در آمل دستگیر شدند

سرهنگ "سید محسن جعفری" فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing منزل ، مغازه و اموال داخل خودرو در سطح شهرستان بابل و حوزه استحفاظی شهر "گتاب"، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش گتاب این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرسان بابل،افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی دو سارق حرفه ای منزل و تجهیزات کشاورزی شدند.

سرهنگ جعفری،خاطر نشان کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ماموران متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف کردند .

فرمانده انتظامی بابل، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی پنج نفر از همدستان این دو متهم نیز شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند .

جعفری در ادامه،اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 65 فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند که در بازدید های انجام شده از محل نگهداری اموال مسروقه توسط این افراد، 27 دستگاه دوچرخه، سه دستگاه موتور آبکشی،چهار دستگاه موتور سیکلت، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه ، اموال داخل خودرو 11 عدد فلش مموری و ... کشف شد .

سرهنگ جعفری در خاتمه،گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟