قتل فجیع مرد روستایی توسط 2 زورگیر چاقوکش+ عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم رئیس پلیس Police شهرستان چابهار در تشریح این خبر گفت: پس از کسب خبری مبنی بر قتل Murder مردی 35 ساله  بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه در یکی از روستاهای شهرستان چابهار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی پلیس قرار گرفت. 
این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به تحقیقات اولیه، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی، پس از هماهنگی با مقام قضائی توانستند در کمتر از 10 ساعت، محل اختفای قاتل The Murderer و همدستش را شناسایی و آن ها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند. 
وی با بیان اینکه دلیل قتل، قصد اخاذی و مقاومت مقتول بوده، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند. 
کیخا مقدم در پایان خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در ماموریت های مختلف بسیار تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه 110 اطلاع رسانی کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟