آخرین خانه گردی مرد درشت هیکل در اسلامشهر + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی رئیس پلیس Police شهرستان اسلامشهر در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در  شهرستان اسلامشهر به فردی در لحظه خروج از یک خانه به همراه وسایل خانه مشکوک شده و به او دستور ایست دادند. 
این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: سارق سعی داشت اموال را به یک دستگاه خودروی کنار خیابان منتقل کند که با نزدیک شدن ماموران انتظامی غافلگیر شده و با به جا گذاشتن اموال، سعی کرد با خودروی خود فرار Escape کند که با سرعت عمل ماموران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. 
وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از بازجویی های فنی پلیس جرم Crime خود را قبول داشته و در ادامه به 14 فقره سرقت Stealing خانه در شهرستان  اسلامشهر اعتراف کرد. 
حسن آبادی در ادامه گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی دارای سابقه کیفری بوده و انگیزه خود را از سرقت، اعتیاد به مواد مخدر Drugs بیان کرد که  پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد. 
رئیس پلیس شهرستان اسلامشهر در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، خانه خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟