عربده کش های جنوب تهران به خاطر قتل دستگیر شدند+ عکس

این در حالی است که عامل اصلی جنایت Crime منکر قتل Murder بوده و همدستش را به‌عنوان قاتل The Murderer معرفی کرده است.ساعت 10 شب چهارشنبه 13 بهمن امسال، خبر درگیری مسلحانه به مأموران کلانتری 159 بی‌سیم اعلام شد. دقایقی بعد هم مأموران راهی خیابان منصور شده و در نخستین تحقیقات پی بردند مرد47 ساله‌ای به نام علی بر اثر اصابت گلوله کشته شده است.

پس ازاعلام این جنایت به بازپرس «مرشدلو» از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، بلافاصله تیم تحقیق راهی محل شدند. در ادامه تحقیقات میدانی، کارآگاهان موفق به شناسایی سعید-متهم اصلی- شدند.شواهد حاکی از آن بود که مرد 29 ساله یکی از اراذل و اوباش محله است که همراه یکی دیگر از اراذل به نام عبدالله و با در دست داشتن اسلحه «وینچستر» و شمشیر، به مقابل خانه مقتول رفته و با علی و دوستانش که منتظرشان بودند، به جدال پرداختند.این درگیری درپایان سه مجروح داشت که به بیمارستان منتقل شدند،اما مرد میانسالی هم در صحنه درگیری به قتل رسید.با شناسایی عبدالله، بلافاصله او نیز به‌ عنوان یکی از متهمان سابقه‌دار اداره دهم تحت شناسایی قرار گرفت. بررسی سوابقش هم نشان داد که او در سال ۸۸ طی یک نزاع و درگیری مرتکب جنایت شده و از سوی کارآگاهان اداره دهم دستگیر شده بود. متهم تا ۶ ماه قبل هم در زندان Prison بود اما سرانجام با گرفتن رضایت از خانواده مقتول و پرداخت دیه آزاد شده بود. از سوی دیگر و با ادامه تحقیقات مشخص شد عامل اصلی این جنایت در سرقت Stealing مسلحانه از یک طلافروشی نیز شرکت داشته است. طبق اطلاعات به‌دست آمده، سعید همراه چند نفر در سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرستان لاهیجان شرکت داشته که همدستان او بازداشت شده اما وی موفق به فرار Escape شده بود.ردیابی‌های پلیسی برای دستگیری هر دو متهم در دستور کار پلیس Police قرار داشت تا اینکه مخفیگاه هر دو نفر در حوالی قم شناسایی شد،سپس آنها در دو عملیات همزمان شامگاه یکشنبه 15 بهمن 95 دستگیر شدند.

همچنین 2 متهم جوان دیگر که در این نزاع شرکت داشتند بازداشت شدند. سعید، متهم اصلی پرونده در حالی که منکر جنایت است مدعی شد که در صحنه درگیری اسلحه‌ای به همراه نداشته است.او در رابطه با انگیزه جدال مرگبار نیز به بازپرس مرشدلو گفت: اواسط مهر امسال در مراسم عزاداری با مقتول بحثمان شد. علت اصلی بحث، سر قدرت نمایی بود و اینکه کدام گروه زور بیشتری دارد. بحث آن شب ما باعث درگیری‌های بعدی شد و هر وقت مقتول و دوستانش را می‌دیدیم کل‌کل می‌کردیم. تا اینکه شب قبل از حادثه Incident یکی از دوستان مقتول با قمه یکی از دوستانم را مجروح کرد. به طوری که کمر دوستم 90 بخیه خورد. برای همین تصمیم گرفتیم از مقتول و همدستانش انتقام بگیریم؛ شب حادثه من و چند نفر، به مقابل خانه مقتول رفتیم. او که می‌دانست ما به آنجا می‌رویم دوستانش را خبر کرده بود و به محض اطلاع از حضورمان، با دوستانش از داخل خانه بیرون آمد و درگیری آغاز شد،اما در قتل نقشی نداشته و اسلحه دستم نبود.در ادامه بررسی‌ها، عبدالله مدعی شد که قتل توسط سعید صورت گرفته که شاهدان ماجرا نیز این موضوع را تأیید کردند.سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات تخصصی از متهمان دستگیر شده همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟