سردار غلامعباس غلامزاده گفت: با تلاش مأموران پلیس Police آگاهی شهرستان لردگان فردی که پس ارتکاب ۲ فقره قتل Murder اقدام به سرقت Stealing طلاهای یکی از قربانیان خود کرده بود دستگیر شد.

وی افزود: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن خانم ۴۳ ساله‌ای در لردگان و کشف جسد سوخته خانمی در محدوده روستای بیدله این شهرستان، این خبر به سرعت در سطح منطقه منتشر شد و در دستور کار ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

غلامزاده اضافه کرد: کارگاهان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی دقیق زوایای این جنایت، حضور در صحنه جرم Crime و انتقال جسد به پزشکی قانونی و با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی خانواده خانم مفقود شده، موفق به شناسایی و دستگیری متهم در کوتاه‌ترین زمان شدند.

وی ادامه داد: متهم ابتدا منکر انجام قتل شد، اما پس از مواجهه با دلایل و مستندات غیر قابل انکار، لب به اعتراف گشود و گفت: «من با مقتول رابطه داشتم و بر اساس قراری که با هم داشتیم، صبح روز حادثه Incident وی را به محلی خلوت در حوالی محور لردگان به ایذه بردم و با ضربات سنگ او را به قتل رساندم و پس از سرقت طلاجات وی، جسدش را با استفاده از بنزین به آتش کشیدم».

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه پرونده مفتوحه قبلی قاتل The Murderer مبنی بر قتل همسرش در پلیس آگاهی، مأموران به بازجویی‌های فنی از قاتل ادامه دادند که در نهایت به قتل همسر خود نیز اعتراف کرد و گفت: «چون همسرم به روابط غیراخلاقی من با مقتول پی‌برده بود و او را همواره مانعی بر سر راه خود می‌دیدم، با خوراندن قرص برنج وی را مسموم و به قتل رساندم و با صحنه سازی وانمود کردم که او خودکشی کرده است».

غلامزاده با اشاره به مراجعات و تماس‌های مردمی برای تقدیر از سرعت عمل و اهتمام پلیس در شناسایی و دستگیری این فرد شیطان Evil صفت تأکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم، امنیت و آرامش روانی جامعه، قاطعانه و قانونی برخورد می‌کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟