به گزارش رکنا، سرهنگ احمد کرمی رییس پلیس Police آگاهی استان قم با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش پرونده های سرقت Stealing داخل خودرو در قم تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند و خیلی زود ماموران پلیس کهک با تحقیقات فنی موفق به دستگیری سارق جوان شدند.

سرهنگ کرمی افزود: متهم ابتدا خود را بی گناه معرفی کرد اما وقتی در برابر وسایل سرقتی که از مخفیگاهش به دست آمده بود قرار گرفت لب به اعتراف گشود.

وی افزود: وسایل کشف شده از خانه دزد The Thief جوان شامل 70 قطعه خودرو از جمله 12عدد ضبط خودرو، دو حلقه لاستیک و یک عدد انژکتور پراید، به سرقت سه دستگاه خودرو است.

رییس پلیس آگاهی استان قم در ادامه گفت: ماموران در ادامه 4 مالخر را که وسایل سرقتی را از دزد جوان می خریدند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و نهایتاً با صدور قرار قانونی مناسب راهی زندان Prison شدند.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی از این خودروهایی که مورد سرقت قرار گرفته بدون تجهیزات ایمنی بوده اند، تصریح کرد: چنانچه شهروندان پارکینگ ندارند و مجبور به پارک خودرو در بیرون از منزل هستند حتماً می بایست از تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر استفاده کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟