راز یک تن مواد مخدر در 6 خودرو + عکس

به گزارش رکنا، سردار احمد علی گودرزی رئیس پلیس Police استان فارس در تشریح این خبر گفت: در راستای اخبار و اطلاعات کسب شده مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 مقادیری مواد مخدر Drugs را از سمت جاده مروارید به سمت شهرستان داراب حمل کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و اکیپی از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند. 
این مقام انتظامی افزود: مأموران با ایجاد ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری موفق شدند خودرو پژو 405 را توقیف و در بازرسی از آن 436 کیلو و 420 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کنند.
وی گفت: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان هنگام کنترل جاده مواصلاتی بندرعباس- لارستان، به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو که در حال حرکت بود مظنون و خودرو را متوقف کردند. 
گودرزی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 375 کیلوگرم تریاک کشف شد، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد. 
رئیس پلیس استان فارس تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی دوگان در شهرستان فسا، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو زانتیا در اطراف روستای زنگنه، 39 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.
وی در ادامه گفت: در یک عملیات دیگر، مأموران انتظامی شهرستان لامرد پس از کسب خبر و کنترل و بازرسی خودروهای عبوری، به دو دستگاه خودرو زانتیا(اسکورت) و پژو 405 حامل موادمخدر مظنون و آن ها را متوقف که در بازرسی از خودرو 405 مقدار 19 کیلو و 830 گرم تریاک کشف و چهار نفر متهم دستگیر شدند.
این مقام انتظامی بیان کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان جهرم یک دستگاه خودرو پراید را در جاده کمربندی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن سه کیلو و 500 گرم ماری جوانا کشف کردند.
گودرزی تأکید کرد: برخورد با پدیده شوم مواد مخدر و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟