پایان سرقت های زنجیره ای مسلحانه در کنارک+ عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ غلام شهرکی رئیس پلیس Police شهرستان کنارک در تشریح جزئیان این این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing مسلحانه در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پلیس قرار گرفت. 
رئیس پلیس شهرستان کنارک افزود: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم های گشتی نامحسوس و با اشراف اطلاعاتی پس از تحقیقات گسترده و کنترل موقعیت های وقوع سرقت، موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان در کمتر از 24 ساعت شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه تعداد شش نفر از اعضا این باند را در حالی که قصد فرار Escape داشتند در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این سارقان یک دستگاه خودرو پژو 405، شش دستگاه موتورسیکلت، 50 دستگاه گوشی موبایل سرقتی یک قبضه سلاح گرم به همراه مهمات مربوطه، یک عدد سلاح شبیه سازی شده پلاستیکی و انواع سلاح سرد را کشف کردند. 
شهرکی با اعلام اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به 12 فقره سرقت مسلحانه اعتراف کرده اند اظهار کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان احتمالی و مال خران با جدیت ادامه دارد. 
رئیس پلیس شهرستان کنارک با اشاره به اینکه دستگیری این سارقان رضایت شهروندان را در پی داشته است خاطر نشان کرد: دستگیری سارقان مسلح توسط پلیس در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به کسی نخواهند داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟