قدم به قدم با دستگیری سارقان خودروی پول بانک پاسارگاد / فیلم گفتگو ویژه با 3 عامل اصلی+تصاویر
حجم ویدیو: 73.42M | مدت زمان ویدیو: 00:07:27

به گزارش رکنا، پنجشنبه هفته گذشته بود که تهران شاهد یک سرقت Stealing هالیوودی بود. سرقتی که در آن یک خودروی حمل پول مربوط به بانک پاسارگاد توسط سرنشینان دو خودروی پراید به سرقت رفت و پس از دقایقی نیز مسئولان بانک پاسارگاد اعلام کردند که 900 میلیون توسط سارقان به یغما رفته است.
صبح امروز اعلام شد که عوامل این سرقت در چند عملیات پلیسی دستگیر شده اند و عامل اصلی این باند که نقشه سرقت را طراحی کرده بود مهدی، یکی از کارکنان بانک پاسارگاد بود که در سمت محافظ خودروی پول به مدت سه سال فعالیت می کرده است.
مهدی در خصوص انگیزه خود برای سرقت خودروی حامل پول گفت: فشار مالی موجب شد به سمت این کار بروم، حقوق من یک میلیون و 200 هزار تومان است و من فکر می کنم که علت اصلی این گونه سرقت ها حقوق پایین است.
وی افزود: سه سال هر روز پول هایی را می دیدم که صاحب آن نبودم به همین دلیل وسوسه شدم و نقشه این سرقت را کشیدم، با این وجود کسی نمی تواند بگوید که اگر جای ما بود این کار را نمی کرد زیرا هیچ کس در شرایط من قرار نداشت.
مهدی که 34 سال سن دارد در خصوص اینکه اسلحه را از کجا تهیه کرده است گفت: اسلحه را یکی از همدستانم به قیمت چهار میلیون تومان خرید و در روز سرقت با نقاب یک تیرهوایی شلیک کردم البته چندین بار به محل سرقت رفته بودیم و نقشه را دوره کرده بودیم.
وی در ادامه گفت: پس از سرقت به هر کدام از اعضای باند در محله فدائیان اسلام 50 میلیون دادم و بعد از آن نقشه خاصی نداشتیم.
کارمندان بانک پاسارگاد که در این سرقت بزرگ دخیل بودند فقط مهدی نبود، یکی دیگر از محافظان خودروی بانک نیز در میان اعضای این باند وجود داشت البته وی معتقد بود که گناهی ندارد و گفت: به من پیشنهاد دادند که با آن ها همکاری کنم اما من قبول نکردم.
یکی دیگر از اعضای این باند مرد درشت هیکلی بود که می گفت مربی بدنسازی است.
وی در خصوص روز سرقت گفت: من فقط در صحنه حضور داشتم و بخاطر بدهی مجبور شدم دست به این کار بزنم، البته من نمی دانستم که 900 میلیون تومان پول در خودرو بوده است و فقط 50 میلیون به من دادند.
وی در ادامه افزود: ما با دو پراید سرقتی جلو و عقب مسیر خودروی حمل پول را بستیم، چهار نفر در خودروی حمل پول حضور داشتند که پس از اینکه اسلحه را دیدند تسلیم شدند، سپس با خودری حمل پول فرار Escape کردیم و در مسیر یک خودروی ال نود را سرقت کردیم و پول ها را جابه جا کردیم، در فدائیان اسلام پول ها را تقسیم کردیم و از هم جدا شدیم.
وی در پایان گفت: مرا فروختند، وگرنه هیچ وقت دستگیر نمی شدم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو بانک پاسارگاد

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو بانک پاسارگاد

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو بانک پاسارگاد

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو بانک پاسارگاد

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو بانک پاسارگاد

 

کدخبر: 249122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟