قصاص پایان جدال بر سر فروش برنج کوپنی+عکس

به گزارش رکنا، وحید 30ساله بیست و هشتم شهریور 85 وقتی که 20 سال داشت در یک جدال خونین در مغازه اش در اسلامشهر بهروز 25ساله را کشت و گریخت. این متهم که شش سال فراری بود وقتی بازداشت شد که پلیس Police در خودرواش مقدار زیادی شیشه مخدر کشف کرد. وحید به قتل Murder اعتراف کرد و در دادگاه کیفری سابق استان تهران به قصاص محکوم شد اما با طرح ایراداتی در دیوان عالی کشور حکم صادره شکست و وحید این بار در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست اصغرعبداللهی و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و برای وحید حکم قصاص خواست. اما وحید منکر جنایت Crime عمدی شد و گفت: من قبلا تحت فشار به قتل اعتراف کرده بودم اما حالا می خواهم حقیقت را بگویم.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: چند روز بیشتر به ماه رمضان نمانده بود. من در مغازه ام مشغول بسته بندی مقدار زیادی برنج برای فروش در ماه رمضان بودم که بهروزبه مغازه ام آمد و چندین گونی برنج خواست. به او گفتم چون هنوز اتحادیه نرخ برنج را برای ماه رمضان اعلام نکرده نمی توانم به او برنج بفروشم که عصبانی شد و مغازه را ترک کرد. دقایقی بعد من مشغول جارو زدن مغازه ام بودم که این بار بهروز و برادرش وارد مغازه شدند. بهروز دو شیشه نوشابه در دست داشت که به سمت من حمله کرد . او با شیشه شکسته نوشابه به شکم و سر من زد که زخمی شدم. بهروز با من گلاویز شده بود که با هم روی زمین افتادیم و در آن بین شیشه شکسته نوشابه به شکم و پای او فرو رفت.

وی ادامه داد: باور کنید من در آن دعوا شی تیز و برنده ای در دست نداشتم. سپس چند شاهد در جایگاه ویژه ایستادند و حرف های ضد و نقیضی را مطرح کردند و گفتند لحظه درگیری را ندیده اند.

دیروز قضات دادگاه سرانجام با بررسی مدرک های موجود در پرونده حکم به قصاص وحید صادر کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟