به گزارش رکنا، اوایل خرداد ماه 94 با افزایش سرقت Stealing های سریالی و  مشابه از خانه هایی در شرق و غرب تهران تلاش پلیس Police برای ردیابی دزدان شب رو آغاز شد. شواهد نشان می داد دزدان در غیاب صاحب خانه با شکستن در یا از راه بالکن وارد خانه می شدند و پول و طلاها را سرقت می کنند. شباهت سرقتها به هم باعث شد تا روشن شود دزدی theft های شبانه از سوی اعضای یک باند صورت می گیرد.

بدین ترتیب پلیس به بررسی فهرست دزدان سابقه دار پرداخت و یک جرم Crime بد سابقه به نام شهاب را بازداشت کرد. وی به سرقت های شبانه با همدستی سه نفر از دوستانش اعتراف کرد و در ادامه 3 دزد The Thief دیگر و دو مالخر بازداشت شدند. متهمان در حالی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند که روشن شد شهاب سرکرده گروه بوده و آنها پس از سرقتهای شبانه اموال دزدی را میان خودشان تقسیم می کردند.

قضات دادگاه شهاب را به قطع دست و همدستانش را به زندان Prison محکوم کردند. بنا به این گزارش، روز یکشنبه 8 اسفند ماه امسال حکم صادره در شعبه 32 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد و به زودی اجرا خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟