نجات معجزه آسای زن جوان از شلیک مرگ شوهر+فیلم
حجم ویدیو: 15.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

به گزارش گروه ترجمه رکنا، آوریل سال گذشته جسد نیمه جان زن جوانی که در خون خود غوطه ور بود، داخل کمد دیواری خانه اش توسط پلیس Police کشف شد. قربانی، "جسیکا بوینتون" از ناحیه سر از فاصله نزدیکی مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، اما به طرز معجزه آسایی بعد از سه هفته از کما خارج شد و به زندگی بازگشت. فیلمی از روز حادثه Incident هنگامی که بدن نیمه جان جسیکا از داخل کمد خارج شد منتشر شده است. این حادثه تلخ ماه آوریل سال گذشته در گریفین، جورجیا، امریکا در خانه این زوج به وقوع پیوست.

نجات معجزه آسای زن جوان از مرگ

نجات معجزه آسای زن جوان از مرگ

پلیس بعد از آن حادثه معتقد بود جسیکا اقدام به خودکشی  کرده، اما مادر جوان که صاحب دو فرزند است بعد از اینکه از کما  خارج شد اذعان داشت خودکشی نکرده است. قربانی مدعی شد همسرش که افسر پلیس است به وی تیراندازی کرده و جوری صحنه سازی کرده است که خودکشی بنظر برسد، اما بوینتون توسط پلیس تبرئه شد چراکه پیامی مبنی بر اقدام به خودکشی از سوی جسیکا برای همسرش ارسال شده بود و بعلاوه اثر انگشت این زن روی اسلحه بود. این افسر پلیس نیز گفت همسرش قصد خودکشی داشته، اما جسیکا داستانی متفاوت از همسرش را بیان می کند.

نجات معجزه آسای زن جوان از مرگ

نجات معجزه آسای زن جوان از مرگ

زن جوان مدعی است هرگز خودش به سرش شلیک نکرده و همسرش که بدنبال دعوایی که قبل از روز حادثه مبنی بر حضور معشوقه ای در زندگیش اقدام به قتل Murder وی کرده است. این زن اذعان می دارد تلفن همراهش قفل ندارد و هر شخصی می تواند از آن برای ارسال پیامک استفاده کند. جسیکا و همسرش متی بوینتون سال 20155 با یکدیگر ازدواج کردند که حاصل زندگی مشترک آنها دو فرزند است که بدنبال این پرونده متی موفق شد حضانت فرزندان را از دادگاه بگیرد.

نجات معجزه آسای زن جوان از مرگ

زن جوان همچنان اصرار دارد که خودکشی نکرده و این نقشه شومی بوده که از سوی همسرش پیاده سازی شد بنابراین از طریق وکیل خود برای ارائه دادخواست جدیدی که در آن نظر پزشک معالجش مبنی بر اینکه این شلیک نمی تواسته خودکشی باشد اقدام کرده است. در حال حاضر تقریبا 12 ماه است که جسیکا برای گرفتن حقش در حال جنگیدن است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟