به گزارش رکنا، سرهنگ دلاور القاصی مهر رئیس پلیس Police شهرستان مرودشت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing لوازم و قطعات خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری 11 انقلاب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری قرار گرفت.
این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران دایره تجسس و بکار گیری شگردهای خاص پلیسی و تعقیب و مراقبت های مداوم، سارق شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.
وی افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری، متهم به همراه پرونده جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان انتقال یافت که کارآگاهان پلیس در بازجویی های انجام شده موفق به کشف 19 فقره سرقت از این سارق شدند.
القاصی مهر خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات موفق شدند یک نفر خریدار اموال مسروقه را نیز دستگیر و اموال سرقتی از قبیل دو عدد جک خودرو، سه عدد باطری خودرو، دیسک صفحه سواری، تعدادی آچار،سه عدد تسمه دینام، تعدادی باند و پخش، شش حلقه لاستیک، یک عدد رینگ وتعداد زیادی وسایل و قطعات خودرو را کشف کنند.
رئیس پلیس شهرستان مرودشت در پایان با اشاره به اینکه در این پرونده یک نفر همدست سارق نیز دستگیر شد، خاطر نشان کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس در این رابطه همچنان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟