نقش نوعروس جوان در اقدام کثیف خواهر شوهرش / کتی داماد را هم اغفال کرده بود!+عکس

این 2 زن از 2 ‌ماه قبل با شکایت چند طلافروش تهرانی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. آنها شگردشان این بود که به بهانه خرید طلا وارد مغازه‌های طلافروشی‌ می‌شدند و یکی از آنها به بهانه دیدن طلاها و پرسیدن سؤالات مختلف شروع به سرگرم کردن طلافروش می‌کرد تا دیگری در فرصتی مناسب، چند قطعه طلا سرقت کند.

با افزایش این سرقت‌ها تصاویر دزدان از طریق دوربین مداربسته به‌دست آمد و پس از بررسی آلبوم مجرمان سابقه‌دار مشخص شد که یکی از آنها معروف به کتی، سابقه‌دار است و پیش از این 8 بار به اتهام سرقت از طلافروشی‌ها دستگیر شده و به زندان Prison افتاده است. با این سرنخ، مأموران اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت با دستور قاضی موسوی دادیار شعبه اول دادسرای ویژه سرقت، پاتوق‌های احتمالی کتی را زیرنظر گرفتند تا اینکه چند روز پیش وی را به دام انداختند.

این زن در بازجویی‌ها اقرار کرد که با همدستی خواهرشوهرش و نامزد وی به 27فقره طلافروشی در تهران دستبرد زده‌اند. به گفته کتی، نامزد خواهرشوهرش نقش راننده را داشت تا آنها پس از اجرای نقشه دزدی به سرعت سوار ماشین وی شده و فرار Escape کنند. کتی حتی اقرار کرد که به تنهایی به چند طلافروشی در شهرستان قم، رامسر و اصفهان با همین شگرد دستبرد زده و طلاها را به مالخری با قیمت پایین فروخته است. با اعترافات وی، 2 عضو دیگر باند دستگیر شدند و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 247144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟