این 20 ساله ها را می شناسید؟ /آنها تبهکار مترو عباس آباد بودند +عکس چهره باز

به گزارش رکنا، در ادامه طرح کنترل مجرمین سابقه دار ، تیم مبارزه با جیب بری پایگاه سوم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کرد که یکی از مجرمین سابقه دار این پایگاه بنام "امید . ش" ( 22 ساله ) که آخرین بار در روز 9 دی ماه سال گذشته دستگیر و روانه زندان Prison شده ، پس از آزادی Freedom از زندان مجدا جرایم خود را از سر گرفته است .

همزمان با آغاز اقدامات پلیسی جهت شناسایی آخرین مخفیگاه "امید . ش" ، دهها فقره سرقت Stealing به شیوه جیب بری در ایستگاه های مترو وBRT مناطق مرکزی شهر تهران از سوی بازپرسی شعبه اول دادسرای ناحیه 6 تهران به پایگاه سوم پلیس ارجاع شد که در تعدادی از پرونده ها ، شکات پرونده پس از مشاهده تصویر "امید . ش" بلافاصله او را به عنوان یکی از افراد حاضر در محل سرقت مورد شناسایی قرار دادند .

در ادامه رسیدگی به این پرونده و ضمن هماهنگی بعمل آمده با پلیس مترو ، تصویر "امید . ش" در اختیار مأمورین پلیس در ایستگاه های مترو مناطق مرکزی شهر تهران قرار گرفت.

بدین ترتیب ساعت 12:30 روز 13 بهمن ماه امسال مأمورین ایستگاه مترو با شناسایی "امید . ش" ، وی را همراه جوان دیگری بنام مهدی . و ( 19 ساله ) دستگیر و در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دادند .

متهمان که 2 بچه محل هستند در بازجویی های ابتدایی به تشکیل گروه دو نفره سرقت به شیوه جیب بری و دهها فقره سرقت در ایستگاه های مترو و BRT اعتراف کردند و ادعا کردند که عمده سرقت های خود را در ساعت های شلوغی بویژه در ساعت های اولیه صبح انجام داده اند .

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "متهمین پرونده در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دهها فقره سرقت اعتراف داشتند که در ادامه رسیدگی به پرونده جرایم ارتکابی آنها ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر آنها از سوی بازپرس محترم شعبه اول دادسرای ناحیه 6 تهران صادر شد ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟