قمه کشی 4 جوان برای مردان با غیرت در بازار آبادان+عکس

به گزارش رکنا، ساعت 21 چهارشنبه 27 بهمن ماه امسال ماموران کلانتری 16 امیرکبیر آبادان در جریان درگیری چند جوان قمه به دست در خبازر ته لنجیها قرار گرفتند.

خیلی زود تیمی از ماموران پای در بازار ته لنجیها گذاشتند که چند جوان قمه به دست که فحاشی می کردند با دیدن ماموران پا به فرار Escape گذاشتند و در این مرحله ماموران در تعقیب چند جوان شرور موفق به دستگیری پسر جوانی در این درگیری شدند.

هنوز لحظاتی از دستگیری پسر جوان نگذشته بود که مرد جوانی با چهره ای آشفته پای در کلانتری گذاشت و از سناریوی عجیب مزاحمت های چند جوان برای زن و خواهرزنش خبر داد.

مرد جوان به ماموران گفت: همراه همسرم و خواهرش در بازار ته لنجیها بودم که 4 پسر جوان به سمت ما آمدند و قصد مزاحمت برای همسرم و خواهرش داشتند که در برابر آنها اعتراض کردم آنها به سمت من حمله کردند و در حالیکه قمه و ساطور به دست بودند شروع به فحاشی کردند.

وی افزود: با سر و صدا 4 جوان شرور دیگر دوستانشان قمه به دست به سمت من وخانواده ام حمله کردند و اگر اهالی بازار نبودند شاید اتفاقات تلخی برای ما رخ می داد.

مرد جوان ادامه داد: نمی دانم این جوان ها چطور به خودشان اجازه می دهند برای زنی که همراه شوهرش است ایجاد مزاحمت کنند و در برابر اعتراض من به سمتم حمله کنند.

در ادامه شرور جوان که در بازداشت ماموران بود هدف تحقیق قرار گرفت و ادعا کرد که از ماجرای مزاحمت برای زن جوان بی اطلاع بودم و وقتی دیدم دوستانم درگیر شده اند به هواخواهی آنها وارد صحنه درگیری شدم.

در ادامه تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه پای در بازار ته لنجیها گذاشتند و در تجسس ها مشخص شد که این چند جوان بارها برای زن ها و دخترانی که به بازار می روند ایجاد مزاحمت کرده اند و هر بار که کسی به آنها اعتراض کرده اقدام به قمه کشی به سمت آنها کرده اند.

تیم پلیسی در گام بعدی پی بردند که این جوان ها از اراذل و اوباش شهر هستند که سابقه کیفری دارند بارها به خاطر شرارت و مزاحمت در بازار اقدام به قمه کشی کرده اند که بعضی از مغازه دارها در زمان درگیری های این جوان ها اقدام به بستن مغازه هایشان کرده اند.

ماموران در ادامه مخفیگاه یکی دیگر از شرورهای قمه به دست که باعث مزاحمت زن جوان در بازار شده بود را شناسایی کردند و صبح جمعه جوان شرور در عملیات پلیسی دستگیر شد.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری دیگر اعضای این باند مزاحم و شرور در آبادان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 246264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟