قاتل فراری وقتی به کشور برگشت نمی دانست پلیس منتظر اوست + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ سیامک مرادی، رئیس پلیس شهرستان سرباز در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی قتل Murder مسلحانه جوانی 30 ساله در پنجمین روز آذرماه امسال در یکی از روستاهای مرزی و فراری شدن قاتل The Murderer به سمت مرزهای شرقی، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس  آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستان سرباز بیان کرد: تیمی متشکل از گارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفا قاتل 35 ساله را که پس از گذشت دو ماه از طریق روستای مرزی به داخل کشور آمده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتل مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه کیفری است افزود: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف مالی عنوان کرد.

مرادی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 246198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟