به گزارش رکنا، سرهنگ رضا شیرزادی، رئیس پلیس Police شهرستان کرمانشاه با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران کلانتری 17 بعثت به دنبال دریافت تماس هایی از سوی شهروندان مبنی بر اینکه فردی حدوداً 35 ساله ساکن حومه شهر کرمانشاه در امر توزیع اسکناس و چک پول جعلی در سطح شهر فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری 17 بعثت با کار اطلاعاتی نامحسوس و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی متهم شدند و پس از کسب مجوز قانونی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در خانه اش دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف 76 فقره اسکناس و چک پول جعلی در محل اختفای متهم، بیان کرد: از چک پول های جعلی کشف شده تعداد 14 فقره چک پول 500 هزار ریالی، 61 فقره اسکناس 100 هزار ریالی و یک فقره چک پول یک میلیون ریالی بوده است.
شیرزادی در پایان با بیان اینکه متهم پس از بازجویی و تشکیل پرونده جهت اعمال قانون Law به دادسرا تحویل داده شد، بیان کرد: احتمال می رود افراد بیشتری با این موضوع مرتبط باشند، لذا تحقیقات برای شناسایی سایر افراد احتمالی و زنجیره تأمین این اسکناس های تقلبی به صورت ویژه توسط پلیس این شهرستان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟