به گزارش رکنا، سرهنگ پژمان قویمی رییس پلیس Police همدان در راستای این خبر گفت: شامگاه دوشنبه 25 بهمن ماه ماموران ا کلانتری 15 رسالت در حال گشت زنی بودند که در نزدیکی تقاطع نظری با مرد جوانی روبرو شدند که در حال سرقت Stealing از یک خودرو بود.

وی افزود: ماموران به سرعت خود را به سارق جوان رساندند اما دزد The Thief لوازم داخل خودرو با دیدن ماموران به سرعت سوار بر خودروی پرایدش شد و پا به فرار Escape گذاشت اما پس از یک تعقیب و گریز پلیسی سارق فراری در محاصره ماموران دستگیر شد.

سرهنگ قویمی ادامه داد: ماموران در بررسی خودروی دزد حرفه ای وسایل سرقتی به دست آوردند و در ادامه مشخص شد که پراید سفید رنگ نیز از شهر بروجرد به سرقت رفته است.

سارق جوان در اعترافاتش گفت: روز 18 بهمن ماه خودروی پراید را از شهر بروجرد سرقت کردم و سوار بر آن در شهر همان اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می کردم که دستگیر شدم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه رسیدگی به جرم Crime به دادسرا منتقل و اموال سرقتی نیز پس از شناسایی صاحبان به آنها پس داده شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟