جزئیات دستگیری قاتل محله نازی آباد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ جهانی، رئیس کلانتری 130 نازی آباد گفت: روز یکشنبه خبر وقوع درگیری و چاقوکشی در سطح حوزه استحفاظی به کلانتری اعلام شد که متاسفانه مصدوم این درگیری خون آلود، فردی 50 ساله بود که بر اثر اصابت چاقو از ناحیه قلب فورا به بیمارستان امیرالمومنین (ع) اعزام ولی بعد از دقایقی با توجه به جراحت شدید فوت نمود. 
بلافاصله دستورات لازم از بازپرس ویژه قتل Murder جهت دستگیری متهم پرونده اخذ شد. پس از تحقیقات جامع مشخص شد ضارب چاقو و قاتل The Murderer فردی ساکن خیابان پارس است.
ماموران کلانتری 130 نازی آباد به آدرس نامبرده اعزام که پس از بازکردن در، یکی از ساکنان ساختمان به جلوی در مراجعه و پس از ارائه کارت شناسایی و معرفی خود و تفهیم دستور تلفنی بازپرس ویژه قتل وبا رعایت موازین شرعی و قانونی قصد ورود به داخل آپارتمان را داشته که ناگهان سه نفر از خواهران و مادر متهم به قصد فراری دادن متهم و ممانعت از اجرای دستور قضائی و با ایجاد سروصدا و جوسازی سعی در معطل کردن ماموران داشتند. 
ماموران پلیس Police پایتخت با هوشیاری خود و محاصره ساختمان ها، در قسمت پارکینگ متهم را به دام انداخته و در مدت کمتر از یک ساعت از زمان وقوع قتل، قاتل توسط ماموران پلیس کلانتری 130 نازی آباد دستگیر  و تحویل مقامات قضائی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟