شامگاه شنبه، 23 بهمن ماه بود که قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل مشهد از حادثه‌ای خونین در یکی از محله‌های شهر با خبر و همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شد. تیم جنایی در محل با اجساد دختری هشت‌ساله و پسری چهار ساله مواجه شدند. بررسی‌های تیم پزشکی قانونی در محل نشان داد که این دو کودک با فشار بر عناصر حیاتی گردن کشته شده‌اند. آنها همچنین با پیکر نیمه‌جان مادر 33 ساله دو کودک در حالی که با چاقو اقدام به بریدن رگ دستش کرده بود، مواجه شدند. در اولین گام زن مجروح به بیمارستان منتقل شد. 
زن جوانی که پلیس را از ماجرا با خبر کرده بود، در شرح ماجرا گفت: ساعتی قبل خواهرم پیامکی برایم ارسال کرد که در آن نوشته بود قصد دارد به زندگی خودش و دو کودکش خاتمه دهد. او نوشته بود که به خاطر اختلاف با شوهرش این تصمیم خونین را گرفته است. هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم، جواب نداد به خاطر همین خودم را به اینجا رساندم و بعد از بازکردن در با این حادثه Incident هولناک مواجه شدم و به پلیس خبر دادم. 
این زن همچنین گفت: خواهرم از چند سال قبل همراه دختر خردسالش به تنهایی زندگی می‌کرد تا اینکه با مردی آشنا شد و با او ازدواج کرد. آنها صاحب پسری شدند تا اینکه این حادثه اتفاق افتاد. بعد از انتقال اجساد به پزشکی قانونی، تحقیقات به دستور بازپرس احمدی‌نژاد در این باره ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟