به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از هجدهم شهریور سال 90 به دنبال پیدا شدن جنازه خونین مرد 35ساله ای به نام غلام مقابل در خانه اش در پاکدشت در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. همسر غلام به پلیس گفت: برای خرید شارژ موبایل از خانه بیرون رفته بودم که یکی از همسایه ها با من تماس گرفت و گفت یک مرد ناشناس همسرم را مقابل در خانه مان با چاقو زده و گریخته است. وقتی خودم را به خانه رساندم با جنازه همسرم روبه رو شدم.

تلاش برای افشای راز این جنایت Crime آغاز شده بود که پلیس به بازجویی از شاهد جنایت پرداخت و نشانی هایی به دست آورد. در آن بین یکی از دوستان قربانی حرف هایی به زبان آورد که مسیر تحقیقات را وارد مرحله تازه ای کرد. وی گفت: غلام را چند روز قبل دیدم. او به من گفت مردی به نام مرتضی او را تهدید به مرگ کرده چون ادعا می کند همسرش را آزار داده ام.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد یک متهم 38ساله به نام مرتضی شناسایی شد اما در بررسی ها روشن شد این مرد همزمان با کشته شدن غلام به مکان نامعلومی گریخته است. پلیس به بازجویی از اعضای خانواده متهم فراری پرداخت.

خواهر مرتضی گفت: برادرم در حالی که هراسان بود با من تماس گرفت و از من 700 هزار تومان پول خواست. او گفت قصد دارد از ایران فرار Escape کند. من هم پول را به او دادم اما برادرم نگفت که دست به قتل Murder زده است. در حالی که با گذشت 5سال از جنایت پلیس ردی از مرتضی به دست نیاورده بود قضات دادگاه کیفری یک استان تهران دیروزبرای وی غیابی حکم قصاص صادر کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟