عاقبت شمشیرساز معروف داعش / شمشیر گردن صاحبش را زد !

یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد: گروه تروریستی داعش ISIS یکی از شمشیرسازهای معروف خود ملقب به "ابوحمزه سوری" را اعدام execution کرد.

به گفته این منبع، ابو حمزه سوری یکی از معروفترین شمشیرسازهای داعشی بود که شمشیرهایش در دست سرکرده های این گروه در موصل و رقه است.

این منبع افزود: گروه تروریستی داعش وی را با آخرین شمشیری که خودش ساخته بود، به اتهام خیانت Cheat به این گروه، در غرب موصل سر برید.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی در استان کرکوک اعلام کرد: تروریست Terrorist های داعش مردم شهر حویجه را به انتخاب یکی از دو راه "مبارزه" یا "پرداخت پول و خروج از شهر" وادار کرده است.

به گزارش این منبع، «دیوان مالی» گروه تروریستی داعش برخی از عناصر این گروه را به مناطق مختلف این شهر فرستاده تا مردم را به انتخاب گزینه‌ای از میان ماندن و مبارزه یا رفتن و پرداخت پول به این گروه، وادار کنند.

این گروه تروریستی مبلغ 1500 دلار یا اعطای طلا با همین ارزش را برای هر فردی که خواستار خروج از شهر است، در نظر گرفته است.

گروه تروریستی داعش، که تحت محاصره نیروهای امنیتی و نیروهای بسیج مردمی است، به شدت دچار ضعف شده و با این اقدامات سعی دارد بیش از پیش بر مردم این منطقه فشار وارد کند و آنان را سپر انسانی خود سازد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟