زندان پایان رویای خرید با پولهای تقلبی در آبادان +عکس

به گزارش رکنا، صبح شنبه 24 بهمن ماه مردی در تماس با پلیس Police آبادان ادعا کرد که 3 مرد مسافر با حضور در بازار آبادان اقدام به خرید با پول های تراول و 10 هزار تومانی جعلی کرده اند و زمانیکه یکی از مغازه دارها متوجه ماجرا می شود 3 مرد فریبکار با سرعت پا به فرار Escape گذاشتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات و دستگیری 3 مرد فریبکار پای در بازار گذاشتند و پس از بازجویی از طعمه های مردان کلاهبردار به بررسی دوربین های مداربسته مغازه ها پرداختند.

در این مرحله ماموران با مشاهده فیلم ها و شناسایی 3 مرد پی بردند که آنها پس از فرار به سمت پارکینگ بازار رفته اند.

ماموران در ادامه با توجه به در دست داشتن تصویر متهمان فیلم دوربین پارکینگ را تحت بررسی قرار دادند و خیلی زود مشخص شد که 3 مرد سوار بر خودروی پراید سفیدی پا به فرار گذاشتند و با توجه به شماره پلاک خودرویشان که برای بندر ماهشهر بود احتمال خارج شدن آنها از شهر می رفت.

در این مرحله شماره پلاک خودروی تبهکاران به تیم های گشتی اعلام شد و ماموران در مسیر خروجی شهر به سمت بندرماهشهر ایست و بازرسی گذاشتند.

ردیابی ها ادامه داشت تا اینکه خودروی پراید که در ایستگاه 7 قصد خروج از شهر را داشت از سوی ماموران یگان امداد شناسایی و دستور ایست برای آنها صادر شد.

3 مرد فریبکار زمانیکه متوجه ایست و بازرسی های پلیس قرار گرفتند درحالی که با سرعت حرکت می کردند از روی پل Bridge بهمنشیر اقدام به ریختن پول های تقلبی به داخل رودخانه کردند که پس از پل بهمنشیر از سوی ماموران گشت پلیسی دستگیر شدند.

ماموران در بازرسی از خودروی 3 مرد فریبکار پول های تقلبی زیادی از خودروی آنها به دست آوردند و جالب اینکه متهمان ادعا می کردند از تقلبی بودن پول ها بی اطلاع بوده اند.

متهمان در تحقیقات ادعا کردند که برای خرید از ماهشهر به آبادان سفر کرده اند و از جعلی بودن آنها بی اطلاع بودند.

یکی از متهمان که سعی داش با دروغ پردازی هایش خود را بیگناه معرفی کند وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد گفت: در بازار مشغول خرید با پول های تقلبی بودیم که یکی از فروشنده ها متوجه جعلی بودن تراول ها شد و پس از درگیری با ما به پلیس زنگ زد که ما به سرعت از بازار خارج شدیم و تصمیم داشتیم به ماهشهر برگردیم که دستگیر شدیم.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده دستور داد تا 3 متهم برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائم احتمالی اشان در اختیار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی آبادان قرار گیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 244636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟