مرگ بیش از 100 تن در پی اعتصاب نیروهای پلیس برزیل+عکس

هرج و مرج ناشی از اعتصاب نیروهای پلیس Police در ایالت اسپریتو سانتو مدارس و مغازه ها را در بسیاری از شهرها از جمله ویکتوریا، مرکز ایالت، به تعطیلی کشانده است. بیش از سه هزار نیروی نظامی برای برقراری نظم به این استان اعزام شده اند، اما خشونت هنوز ادامه دارد.

الکساندر، شهروندی در شهر ساحلی گواراپاری، نخستین کسی بود که در راه بازگشت به خانه پیکر بی جان یک عضو اتحادیه کار را در حالی که به سر او شلیک شده بود، در خودرو شخصی اش مشاهده کرد. او در این باره گفت: «از پله ها پایین آمدم و او را در حالی که خون ریزی می کرد در خودرو پیدا کردم. وضع امنیتی جامعه ما همواره بد بوده است. صدای شلیک گلوله همیشه شنیده می شد و گروه های سارقی هستند که به منازل مسکونی دستبرد می زنند.» پیکر قربانیان اغلب در اداره پزشکی قانونی شهر نگهداری می شود.

جولیانا، فرد دیگری که در انتظار است پیکر همسرش را تحویل بگیرد، گفت دزدان پس از سرقت Stealing از همسر او با شلیک سه گلوله به سر و یک گلوله به پشت همسرش او را از پای درآورده اند. جولیانا می گوید: «مردم می گویند اجساد زیادی اینجا وجود دارد که باید به بستگان آنها تحویل داده شوند. دست کم هشتاد جسد وجود دارد که همه آرام آرام بو می گیرند.»

اسپیریتو سانتو با تنها چهار مورد قتل Murder در ژانویه، ایالتی به نسبت امن تر در مقایسه با سایر ایالت ها محسوب می شد؛ اما میانگین تعداد قتل در شش روز گذشته به هجده قتل در روز رسیده است. جولیانا در ادامه گفت: «هیچ کس از مردم محافظت نمی کند. خیلی وحشتناک است، شهر بدون پلیس دیوانه است. هر روز از عده ای سرقت می شود یا عده ای کشته می شوند. وقتی از خانه بیرون می آیید نمی دانید آیا به خانه باز می گردید. پلیس باید به سر کار خود بازگردد، در غیر این صورت جسد ها بیشتر می شوند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟