به گزارش رکنا، سرهنگ حسین بیات مختاری، رئیس پلیس Police شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: ساعت 17:43 دقیقه روز گذشته در پی تماس خانمی جوان با مرکز 110 مبنی بر زورگیری دو سرنشین پراید از وی در محدوده جاده شن شویی شهرک بسیج بلافاصله رئیس کلانتری13 قدس به همراه تیم تجسس کلانتری به محل اعزام شدند. 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: دربررسی های اولیه به عمل آمده مشخص شد شاکی برای رسیدن به مقصد خود در خیابان عدالت سوار بر یک خودرو پراید شخصی می شود که با تهدید چاقو، گوشی موبایل و مبلغ 160 هزار تومان وجه نقد رازورگیری و از محل متواری می شوند. 
وی تصریح کرد: همزمان با بررسی این سرقت Stealing یک مورد زورگیری دیگر به فاصله تقریبی دو ساعت، در ساعت 19:20 شب گذشته از یک خانم دیگر در محدوده بلوار دانشگاه به مرکز 110 اعلام که یک تیم دیگر از تجسس کلانتری 13 به محل اعزام شدند. 
با اظهارات این خانم جوان مشخص شد فردی با سر و صورت پوشیده با تهدید سلاح سرد مبلغ 70 هزار تومان وجه نقد را از وی زورگیری و از محل متواری می شود . 
وی اظهار کرد: ماموران این فرماندهی با راهنمایی مالباختگان و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان خطرناک یکی از متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در کمتر از 24 ساعت دستگیر کردند. 
رئیس پلیس شهرستان نیشابور گفت: متهم 23 ساله که دارای سابقه کیفری است در بازجویی های پلیسی به دو فقره زورگیری با کمک و همدستی دوستش که راننده خودرو پراید بود اعتراف که دیگر همدست وی نیز دستگیر شد. 
وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟