مردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس Police فتای سبزوار مراجعه و درخواست رسیدگی و دادخواهی از شکایت خود را داشت. شاکی در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا گفت:‌ بعد از ظهر روز گذشته با اینجانب تماسی گرفته شد و فردی از آن‌سوی خط اعلام کرد که ‌از طرف رادیو جوان تماس می‌گیرد و برنامه در حال پخش زنده است. آن‌ها اعلام کردند که موضوع برنامه سوارکاری و پرورش اسب است و شما به عنوان یکی از افراد موفق و صاحب‌نام در این رشته توسط هیئت سوارکاری استان خراسان‌رضوی معرفی شده‌اید.

شاکی عنوان کرد که وقتی اسم یکی از مسئولان استان را شنیدم، با خیالی راحت و اطمینان از صحت موضوع، مصاحبه‌ای درباره رشته سوارکاری و پرورش اسب انجام دادم و در پایان این مصاحبه قرار شد مبلغ دو میلیون تومان وجه به عنوان جایزه از طرف تربیت‌بدنی و هیئت ورزش سوارکاری به حسابم واریز شود، از‌همین‌رو همان‌طور که گوشی موبایلم را پاسخ‌گو بودم، به سمت دستگاه خودپرداز هدایت شدم و در همان حال با وارد کردن کارت عابربانک داخل دستگاه‌ پس از چند مرحله که دقیقا خاطرم نیست، دیگر ارتباطم قطع شد و چند لحظه بعد متوجه شدم مبلغ ٨٠‌میلیون ریال از حسابم برداشت شده است‌.

فرمانده انتظامی سبزوار درباره این پرونده گفت: با توجه به اظهارات شاکی رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که پس از پیگیری‌های لازم مشخص شد کلاهبردار با فریب و طرح نقشه‌ای از قبل تعیین شده با شناسایی افراد‌ و سوء‌استفاده از عناوین سرشناس اقدام به کلاهبرداری‌ و کشاندن افراد به پای خودپرداز و ایجاد رمز دوم کرده است.

سرهنگ هاشمی ادامه داد: با تلاش و اقدامات فنی از سوی پلیس فتا دو متهم مرد ٣۵‌ و ۴٠ساله در پردیس تهران شناسایی و دستگیر و در پی نیابت قضایی صادره که علاوه بر عودت وجه شاکی به حسابش مبلغ ٢۵٠‌میلیون ریال وجوه کلاهبرداری شده از حساب دو شهروند دیگر نیز به حساب آن‌ها برگشت داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟