به گزارش رکنا، سرهنگ رضا زارعی رییس پلیس Police آگاهی همدان در راستای این خبر گفت: با توجه به افزایش پرونده های کیف قاپی در سطح شهر همدان تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری اعضای این باند خشن عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با حضور در محل های سرقت Stealing و بررسی های میدانی موفق شدند سردسته باند را شناسایی کنند و در ادامه تحقیقات مخفیگاه این سارق حرفه ای به دست آمد و ماموران با تحت نظر قرار دادند مخفیگاه متهم زمانیکه وی قصد داشت سوار بر موتور از خانه خارج شود دستگیر شد.

سرهنگ زارعی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم وسایل سرقتی به دست آوردند و این کیف قاپ خشن به 15 دزدی theft با همدستی 4 تن از دوستانش اعتراف کرد که 4 متهم نیز در ادامه تحقیقات دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی همدان گفت: تیم پلیسی در تحقیق از متهمان پی بردند که سارقان پس از دزدی گوشی های موبایل و طلاها را به 6 مالخر به فروش رسانده اند که در این مرحله 6مالخر جوان دستگیر شدند و از خانه آنها 8 گوشی موبایل، یک زنجیر طلا، 2 حلقه انگشتر و یک دستنبد طلا به دست آمد.

سرهنگ زارعی افزود: پرونده پس از تکمیل تحقیقات و کشف اموال به همراه شکات، سارقان و خریداران اموال مسروقه به دادسرای همدان ارسال شد و متهمان روانه زندان Prison شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟