دستگیری یک دزد قدیمی با سماجت یک مرد+عکس

به گزارش رکنا، عصر روز گذشته راننده خودرویی پس از توقف در بلوار توس مشهد با عجله از خودرویش پیاده شد و به سمت مغازه ای رفت، غافل از اینکه دزد The Thief حرفه ای در کمینش باشد.

راننده خودرو به سرعت وارد مغازه شد و دزد جوان با دیدن باز بودن در خودروی سمند برای سرقت Stealing وارد عمل شد و زمانیکه 2 گوشی موبایل را از داخل سمند برداشت وقتی خواست پا به فرار Escape بگذارد از سوی یک رهگذر زمینگیر شد.

دزد جوان وقتی در برابر پسر جوان تسلیم شد و خیلی زود تیمی از ماموران گشت کلانتری 43 مشهد در صحنه حاضر شده و سارق 29 ساله را دستگیر کردند.

میثم درباره سرنوشت زندگی اش به خبرنگار رکناگفت: به خاطر رفیق بازی هایم معتاد Addicted شدم و در ادامه پای در دنیای تبهکاری و سرقت گذاشتم.

وی افزود: به خاطر اعتیادم مجبور به سرقت شدم و روزهای نخست دزدی theft برایم کار سختی بود ولی پس از چند وقت دیگر ترسی نداشتم و چون دنبال پول مفت بودم همیشه دزدی می کردم و تا به حال 3 بار به خاطر سرقت دستگیر شده ام.

سارق جوان ادامه داد: کاش هیچ وقت وارد این دنیا نمی شدم و شاید باور نکنید به اندازه موهای سرم دزدی کردم و شاید همه فکر کنند با این همه سرقت زندگی خوبی دارم اما هر روز بدبخت تر از دیروز می شوم و دلیل آن هم پول حرام است که از سرقت ها به دست می آورم.

سارق حرفه ای گفت: همه آشنایان و دوستانم به خاطر سرقتهایم نگاه تحقیرکننده و توهین آمیزمی کنند و به همین خاطر دیگر خسته شدم و مقصیر این مشکلات خودم هستم.

میثم افزود: چندی پیش از زندان Prison آزاد شدم و چون راهی برای تامین هزینه های زندگی ام نداشتم دوباره سرقت کردم و خیلی زود دستگیر شدم.

سرهنگ محمد بوستانی رییس پلیس Police مشهد در راستای این خبر به رکناگفت: متهم در همان بازجویی های ابتدایی به 20 سرقت در محدوده خیابان توس 65 اعتراف کرده است.

وی افزود: سارق جوان وسایل سرقتی داخل خودرو را در منطقه خواجه ربیع به صورت دستفروشی به فروش می رسانده است.

سرهنگ بوستانی گفت:متهم برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائمش در اختیار ماموران پلیسی قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟