وقتی زن جوان جسد شوهرش را کنار سطل آشغال دید / قاتل در دادگاه تهران محاکمه شد+ عکس

به گزارش رکنا، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست محسن زالی و با حضور دو مستشار تشکیل شد نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. وی گفت: سعید 22 ساله متهم است بیستم بهمن 93 عبدالله 50 ساله را رد یک ساختمان نیمه کاره در زعفرانیه تهران کشت و سپس جنازه وی را به سطل زباله ای در همان حوالی انداخت. این متهم که پس از جنایت Crime با خانواده قربانی تماس گرفته و از آن ها 600 هزار تومان پول درخواست کرده بود از طریق تصویر دوربین های مداربسته ساختمان نیمه کاره ردیابی و بازداشت شد و به قتل Murder اعتراف کرد.
در ابتدای این جلسه همسر قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: همسرم چند سال بود که از افغانستان برای کار به ایران امده بود. بیستم بهمن ماه93 مرد ناشناسی با من تماس گرفت و گفت شوهرم را گروگان hostage گرفته است. او در قبال آزادی Freedom همسرم 600 هزار تومان پول خواست و گفت هر چه زودتر پول  را به حساب سوپرمارکتی که همیشه همسرم از او خرید می کرد و از طریق او برایمان پول می ریخت واریز کنم. من بلافاصله پول را به حساب ریختم اما دیگر از تماس های مرد ناشناس خبری نشد. برادر شوهرم که نگران ماجرا شده بود به ایران آمد و فهمید همسرم کشته شده و جنازه اش در خیابان کنار سطل زباله رها شده است. من از طرف خودم و فرزندانم برای سعید حکم قصاص می خواهم.
سپس متهم 22ساله روبه روی قضات ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من عبدالله را از سال ها قبل می شناختم. 600 هزار تومان از او طلب داشتم اما پولم را نمی داد. به همین خاطر آخرین بار به محل کار او در ساختمان نمیه کاره ای در زعفرانیه رفتم. اما گفت پولی در بساط ندارد و فحاشی کرد. من که عصبانی شده بودم با کلنگ به سر عبدالله زدم و با یک پارچه دهان و دست و پایش را بستم. وقتی فهمیدم عبدالله جان سپرده جنازه اش را روی فرغون گذاشتم و کنار سطل زباله رها کردم.
وی ادامه داد: بعد از قتل عبدالله می خواستم گوشی موبایل او را در عوض طلبم بردارم اما یک مرد با گوشی عبدالله تماس گرفت و من به او گفتم از عبدالله طلب کارم و او هم پول را برایم ریخت. من هیچ وقت حرفی از گروگان گرفتن عبدالله نزده بودم. در پایان این جلسه هیات قضائی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟