عروس جوان را شب نامزدی از یک آرایشگاه در تهران دزدیدند+عکس

به گزارش رکنا، چندی پیش دختر جوان در روز نامزدی اش همراه خواهرش برای برگزاری مراسم نامزدی به آرایشگاه رفت و همه چیز خیلی خوب پیش می رفت تا اینکه هنوز یک ساعت حضورشان در آرایشگاه نگذشته بودکه ناپدید شد.

 

با اعلام این ماجرا به پلیس برای ردیابی دختر جوان وارد عمل شدند.

 کارآگاهان در تحقیق از خواهر عروس پی بردند زمانیکه آنها داخل آرایشگاه بودند زنی وارد سالن آرایشگاه شده و ادعا کرده که فردی بیرون با دختر ناپدید شده کار دارد.

در این مرحله ماموران تجسس ها برای دستگیری خواستگار قدیمی عروس کلید زده شد و هنوز 2 روز از این ماجرا نگذشته بود که عروس به خانه بازگشت.

محبوبه در حالیکه اشک می ریخت به ماموران گفت: مدتی بود که با مجید در شبکه تلگرامی آشنا شدم و او به خواستگاری من آمد اما خانواده ام جواب منفی به آنها دادند و پس از آن پسر عمویم به خواستگاری ام آمد و با رضایت خانواده ها تصمیم به ازدواج گرفته شد.

عروس به پلیس گفت: وقتی از در آرایشگاه خارج شدم با جوانی که قبلا در تلگرام با او آشنا شده بودم و خواستگارم بود، روبرو شدم که با تهدید چاقو مرا سوار بر خودرویش کرد و به سمت شهر قم رفت.

عروس گفت: ابتدا با چرب زبانی آرامش کردم و سپس پیشنهاد دادم تا مرا رها کند تا به خانه بروم و خانواده ام را راضی کنم تا با هم ازدواج کنیم و او به همین خاطر مرا رها کرد و توانستم از دستش فرار کنم.

در این مرحله کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی توانستند پسر جوان را در عملیات پلیسی دستگیر کنند ولی این پسر منکر ربودن عروس شد. تحقیقات از متهم ادامه دارد.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

واکنش استاد در مواجه با برگه امتحانی شاگرد آتش نشان شهید در پلاسکو+ عکس

 

 

کدخبر: 242093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟