سرهنگ محمدسعید فاضل دادگر جانشین انتظامی استان در تشریح این خبر اظهار داشت:روز گذشته مأموران پلیس Police راه شهرستان  طبس هنگام گشت زنی و کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه کامیون فوتون که از شب گذشته در محل پارک بود مشکوک و خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.
وی افزود:مأموران در بازرسی از خودرو،دو نفر را در حالت بیهوشی مشاهده کردند که در نهایت با شکستن شیشه کامیون،راننده و سرنشین را به بیرون کشیده و بلافاصله با تماس به موقع با اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند.
سرهنگ دادگر در خصوص علت بروز این اتفاق هم عنوان کرد:راننده و سرنشین جهت گرم کردن محیط اتاقک کامیون از "پیک نیک" استفاده کردند که در حین خواب دچار گاز گرفتگی شده و از حال می روند، که با اقدام به موقع مأموران و با ارائه خدمات لازم در اورژانس از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
جانشین انتظامی استان تصریح کرد:به جهت برودت هوا و فرارسیدن فصل سرما برخی از رانندگان کامیون های باری در مواقع استراحت، از وسایل نامتعارف و خطرناکی همچون پیک نیک جهت گرم کردن خود استفاده می کنند که متاسفانه تولید گاز دی اکسید کربن در فضای بسته خودرو منجر به مرگ خاموش افرادخواهد شد لذا توصیه می شود در این فصل رانندگان از مسافرخانه ها و پارکینگ های معتبر برای استراحت و توقف طولانی مدت خود استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟