3 مرد در پرونده فاجعه پلاسکو دستگیر شدند

به گزارش رکنا، قاضی Judge شهریاری به خبرنگار رکناگفت: از روز نخست رویداد این حادثه Incident در محل حضور داشتیم و تحقیقات ویژه ای را در راستای این پرونده آغاز کرده ایم.

وی افزود: کانون آتش سوزی ساختمان پلاسکو در حال بررسی است و در همین راستا 3 تن از اهالی ساختمان پلاسکو را دستگیر کردیم و تحت بازجویی قرار داده ایم.

سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران ادامه داد: آوار ریخته شده ساختمان پلاسکو به محل دپوی خیام منتقل کردیم و بررسی ها و آنالیز آوار با حضور 2 قاضی در محل در حال انجام است.

قاضی شهریاری درباره شایعات پیدا شدن بقایای اجساد در محل دپو آوار ساختمان پلاسکو است گفت: ما هر شئی مشکوکی را به پزشکی قانونی منتقل می کنیم و تا مشخص شدن نتایج آزمایشات نمی توان موضوع را تایید کرد.

شهریاری ادامه داد: شاید برخی از بقایایی که پیدا می شوند از الهاقات اجساد پیدا شده در قبل است که در میان این حجم آوار مانده است.

وی درباره تعداد مفقودین ساختمان پلاسکو گفت: تحقیقات فنی نشان از آن دارد که تنها 2 نفر در زیر آوار ساختمان پلاسکو مفقود شده اند و آثاری پیدا کرده ایم که به پزشکی قانونی انتقال دادیم تا آزمایشات DNA انجام شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟