قتل معمایی مرد آبادانی  در شلیک های موتورسواران+عکس مقتول

به گزارش رکنا، ساعت 2 بامداد پنج شنبه 30 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 15 آبادان در جریان تیراندازی هولناکی در خیابان لین 15 احمدآباد قرار گرفتند و تیم ویژه ای در صحنه جرم Crime حاضر شدند.

ماموران در صحنه تیراندازی با مرد جوانی روبرو شدند که از ناحیه صورت هدف گلوله اسلحه شوزنی قرار گرفته است و خیلی زود مرد جوان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

عطار 30 ساله پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس Police آگاهی آبادان برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که عطار ساعت 2 بامداد پس از پایان کارش به سمت خانه اش در حال حرکت بوده که در برابر مردان موتور سواری قرار می گیرد که در همین راستا بین عطار و 2 مرد موتور سوار درگیری صورت می گیرد.

در ادامه مشخص شد که مردان موتور سوار در این درگیری مرموز با در دست داشتن اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی به سمت صورت عطار کرده اند و به سرعت پا به فرار Escape گذاشته اند.

photo_2017-01-28_14-43-52

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات احتمال دادند که عطار هدف زورگیران خشن قرار گرفته است اما در این ماجرا هیچ سرقتی از قربانی این جنایت Crime صورت نگرفته بود و در بررسی های میدان ماموران پی بردند که سارقان حرفه ای نیز از چندی پیش در طرح مبارزه با سارقان خشن دستگیر شده اند.

تجسس های پلیسی برای دستگیری عاملان این تیراندازی مرگبار به دستور بازپرس پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد.

در این راستا با توجه به رسوم طایفه ای در جنوب کشور که شاهد تیراندازی در مراسم های عزاداری و عروسی هستیم، علی ابراهیمی پور امام جمعه شهر آبادان در پی مراسمی با حضور فرماندهان انتظامی و نظامی و بزرگان طایفه ها خواستار پایان دادن به این رسوم قدیمی شد.

امام جمعه آبادان در این جلسه گفت: تیراندازی ها در شهر آبادان به یک بحران بزرگ تبدیل شده و این فرهنگ اشتباه باعث برهم زدن آرامش و امنیت شهر شده است که در بعضی از این تیراندازی ها شاهد کشته و زخمی شدن افراد مختلف بودیم.

وی افزود: باید به این رسم قدیمی پایان دهیم و مسئولان باید با افرادی که به این رسم قدیمی ادامه می دهند به صورت جدی برخورد کرد.

در ادامه سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان در این جلسه گفت: تجسس های پلیسی برای دستگیری عاملان قتل عطار به صورت ویژه ادامه دارد.

photo_2017-01-28_14-44-07

وی ادامه داد: بارها شاهد این بودیم که در برگزاری مراسم های عزاداری و عروسی به خاطر رسوم قدیمی که اقدام به تیراندازی های هوایی می کنند افرادی در این تیراندازی ها قربانی شده اند.

سرهنگ تقی زاده گفت: در چند ماه گذشته با توجه به دستگیری ارازل و اوباشی که با تیراندازی های هوایی اقدام به نا امنی کردن شهر کرده بودند توانستیم آرامش را به شهر برگردانیم و تنها مسئله برگزاری رسم قدیمی بود که امیدواریم با برگزاری این مراسم که با حضور بزرگان طایفه ها صورت گرفته دیگر شاهد چنین تیراندازی هایی نباشیم.

بنا به این گزارش، در پایان این مراسم بزرگان طوایف با مسئولان و امام جمعه شهر آبادان پیمانی بستند تا دیگر در مراسم های عروسی و عزاداری تیراندازی های هوایی صورت نگیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 240938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟