رسیدگی به این پرونده از 19 مهر 92 و در پی گزارش مرگ مشکوک دختر جوانی در شهر قدس به پلیس، آغاز شد. ماموران با حضور در محل با جسد دختری جوان رو‌به‌رو شدند که به نظر می‌رسید بر اثر گازگرفتگی جان باخته است. برادر مقتول در تحقیقات مقدماتی گفت: پس از مرگ مادرمان، نرگس به خانه ما آمد و با ما زندگی می‌کرد. امروز وقتی به خانه رسیدم، متوجه بوی گاز شدم و در یکی از اتاق‌ها با جسد خواهرم مواجه شدم.

جسد به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشکان اعلام کردند، نرگس بر اثر خفگی با وسیله‌ای رشته مانند خفه شده است. از سوی دیگر، کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کردند شیلنگ به طور عمد بریده شده است.

در ادامه با بررسی پیامک‌های دختر جوان مشخص شد، او با مرد جوانی به نام میثم ارتباط داشته است. با کشف این سرنخ، میثم بازداشت و در تحقیقات مدعی شد: هفت سال قبل در حالی که همسر و دو فرزند داشتم، با نرگس آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. ابتدا تلفنی با هم ارتباط داشتیم، اما پس از مدتی متوجه شدم نرگس عاشق من شده است. بارها از او خواستم به این ارتباط پایان دهد، اما قبول نکرد. صبح 19 مهر 92 به من پیامک فرستاد و خواست به خانه برادرش بروم. من هم به دروغ قبول کردم، اما در محل قرار حاضر نشدم. روز بعد هم خبر مرگش را شنیدم.

متهم چندی قبل پای میز محاکمه قرار گرفت که با تکرار حرف‌های قبلی خود منکر قتل Murder شد. با توجه به وجود نواقصی در پرونده، قضات آن را به دادسرا بازگرداندند و پس از رفع نواقص، متهم برای دومین بار محاکمه شد.

در این جلسه اولیای دم مقتول برای قاتل The Murderer درخواست قصاص کردند.

میثم هم وقتی در جایگاه قرار گرفت، در دفاع از خود گفت: با نرگس ارتباط داشتم اما وقتی اعتیادم را ترک کردم، به دنبال راهی بودم تا به این ارتباط پایان دهم. من نرگس را نکشتم و سه سال است بی‌گناه در زندان Prison هستم.

قرار است عکس‌های تلفن همراه متهم در روز جنایت Crime بررسی شود تا پس از آن قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 240518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟