11 روز زیبا قبل از مرگ+تصاویر

زوج برنتلینگر به نام‌های لیندسی و متیو اهل اوهایو قبل از اینکه حادثه Incident بدی که از قبل تعیین شده بود در زندگی خود تجربه کنند، لحظات شاد خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

این زوج جوان در 17 دسامبر سال 2016 صاحب یک دوقلو شدند که شادترین اتفاق دنیا برایشان افتاد اما این شادی برای آن‌ها دوام زیادی نداشت و با یک خبر بد این شادی در بیمارستان به غم مبدل شد.

پزشکان کودک این بیمارستان پس از معاینه‌هایی که روی این دوقلوها انجام دادند، به والدین آن‌ها خبر دادند که یکی از آن‌ها از نارسایی قلبی رنج می‌برد و نمی تواند زیاد زنده بماند.

از این رو خانواده برنتلینگر قراری با یک عکاس گذاشتند تا قبل از این که حادثه‌ای تلخ در خانه آن‌ها اتفاق بیفتد، عکس‌های شادی دور همی خانوادگی خود را به بهترین کیفیت بگیرند و آن‌ها را حفظ کنند.

گفتنی است؛ این زوج عکس‌هایی که از بچه‌های خود گرفتند در شبکه‌های اجتماعی که عضو آن بودند به اشتراک گذاشتند اما بچه‌ای که نام او ویلیام بود و در این عکس‌ها سالم به نظر می‌رسد، 11 روز بیشتر عمر نکرد اما این خانواده از همین روزهایی که با هم بودند نهایت لذت را بردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

5692051_146

5692052_496

کدخبر: 237806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟