خانه در مقابل چشمانم فرو ریخت و زن و دو فرزندم کشته شدند+عکس قربانیان

به گزارش رکنا، شامگاه یکشنبه هفته جاری یک ساختمان چهار طبقه در خیابان باهنر ورامین به دلیل گودبرداری غیراصولی ملک مجاور به طور کامل تخریب شد و ساختمان به داخل گودال 5 متری فرو رفت.

با گزارش موضوع آتش نشانان و ماموران امدادی با سگ های زنده یاب به محل حادثه Incident اعزام شدند و به دلیل ازدحام جمیعت عملیات آواربرداری با تاخیر زیادی انجام شد. که در پایان عملیات اجساد سه تن از جمله دو کودک شش ساله و 12 ساله و مادر خانواده پس از 9 ساعت از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

این حادثه غم انگیز باعث شد خبرنگار رکنا گفت و گویی را با پدر این خانواده که خودش نیز در این حادثه آسیب دیده است انجام بدهد.

این حادثه چطور اتفاق افتاد؟

در خانه با همسر و فرزندانم مشغول کارهای خودمان بودیم که متوجه صداهایی از بیرون ساختمان شدم و از خانه بیرون رفتم تا ببینم صدا از کجا می آید.

زمانی که پایم را از ساختمان بیرون گذاشتم، صحنه ای را دیدم که باورش برایم سخت بود ساختمانمان در حال ریزش و فرو رفتن به داخل گودالی بود که دو ماه پیش آن را گودبرداری کرده بودند. ساختمانمان به داخل  گودال 5 متری فرو رفت در حالیکه آسیب دیده بودم با نگرانی با نیروهای امدادی تماس گرفتم باورم نمی شد که دیگر همسر و بچه هایم را نخواهم دید. نیروهای امدادی به محل آمدند و پس از 9 ساعت جسد همسر و فرزندانم را از زیر آوار بیرون کشیدند.

قبلا اعتراضی نداشتید؟

من بارها به مسولان هشدار داده بودم که این گودبرداری خطرناک است و خانه ما به دلیل قدیمی بودن هرلحظه ممکن است ریزش کند.

من یقین دارم که این گودبرداری غیرقانونی است به دلیل اینکه شما در دورترین مکان ورامین بخواهید آجر را جابه جا کنید شهرداری اجازه این کار را به شما نمی دهد اما من نمی دانم شهرداری چطور به صاحب این ملک جواز صد در صد بنا داده است در صورتی که باید جواز شصد درصد بنا را می داد.

خودتان چه تصوری دارید؟

صاحب این ملک دامادشان در شورای شهر سمت دارد و این موضوع به نظر من باعث شده این گودبرداری غیراصولی صورت گیرد و خانواده من قربانی لابی گری های این افراد شوند.

این گودال آنقدری عمیق بود که زمانی که ساختمان چهار طبقه  ما به داخل آن فرو رفت گودال باز گنجایش یک ساختمان کوچک تر را هم داشت.

چه انتظاری دارید؟

من از دادستان ورامین می خواهم این موضوع را با جدیت پیگیری و بررسی کند ایشان باید به من کمک کند تا معلوم شود مقصران این حادثه چه کسانی بودند.

شکایت کرده اید؟

 هنوز درگیر مراسم خانواده ام هستم از طرفی ام دستم به جایی بند نیست و کاملا در شوک این حادثه به سرمی برم. من فقط درخواستم از مسئولان این است که به من کمک کنند.

به گفته برخی خبرگزاری ها، شهردار منطقه ورامین که فردای روز حادثه در بازداشت به سر می برد با قید وثیقه آزاد شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

photo_2017-01-10_07-57-27

photo_2017-01-10_07-57-48

کدخبر: 237382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
امیر حسین جان
آیا این خبر مفید بود؟