به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police شهرستان جهرم در حال گشت زنی به خودروی کامیون خاور که در مسیر روستای هرموج با چراغ روشن در کنار جاده توقف کرده بود مشکوک شدند.

ماموران با توقف در جلوی خودروی مرموز برای سرکشی به سمت کامیون حرکت کردند و زمانیکه در خودرو را باز کردند با مرد 40 ساله ای روبرو شدند که به خاطر ضربات جسم سنگین به سر و صورتش در یک قدمی مرگ قرار داشت.

خیلی زود راننده مجروح به توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد و راننده خودرو در همان ابتدا روی تخت بیمارستان عامل این ضربات را که یکی از دوستانش بود لو داد.

راننده کامیون پس از چند روز در حالیکه تحت نظر پزشکان بود به خاطر ضربات سنگین به سرش به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شوند.

کارآگاهان خیلی زود عامل این درگیری مرگبار را دستگیر کردند و متهم که مرد 40 ساله ای است در اعترافاتش گفت: به مقتول از گذشته اختلاف داشتم و روز حادثه Incident پس از درگیری لفظی از شدت عصبانیت او را هدف ضربات چوب دستی ام قرار دادم و به سرعت فرار Escape کردم.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اعلام این خبر گفت: قاتل The Murderer پس از اعتراف به جنایت Crime برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار معرفی شده اس و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

وی افزود: افرادی که در نزاع های فردی و جمعی شرکت می کنند، اگر از عواقب کار خود آگاه نیستند و قطعاً مرتکب چنین جرم Crime نمی شوند، لذا نقش دستگاه های آموزشی در این میان بیشتر مورد توجه است و باید مهارت کنترل خشم را در جامعه نهادینه کنند تا کمتر شاهد درگیری هایی از این دست باشیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟